22 oct 2012

TROUXEMOS DA CASA SETAS E OUTROS PRODUTOS DE OUTONO

Que marabilla chegar á aula e o alumnado coas súas cestas ou caixas cheas de produtos de outono, unha ledicia ver as súas caras de satisfación mostrando as súas aportacións tamén en forma de traballo xa elaborado e contando aos seus compañeiros e compañeiras as súas andainas da fin de semana.
Isto non está escrito nos libros de texto e non se esquece do mesmo xeito. Isto é aprender a través das experiencias vitais. Grazas a vós familias pola vosa implicación, así da gusto traballar!

ANDRÉS MARTÍNEZ: fun con meu pai e o meu irmán. Collemos moita variedade de setas (boletus edulis- comestible e moi saborosa, amanita pantherina - tóxica, e tamén outras que aínda non identificamos).

ÓSCAR: fumos meu pai e eu ao monte e collemos moitos cogumelos.

MARIO: no monte dos meus avós, meu pai, miña nai, miña avoa, miña irmán e mais eu collemos moitísimas setas. UNHA ERA XIGANTE (unha delas era amanita muscaria, moi tóxica e que produce alucinacións). Tamén collín un boletus (o pé gordo - comestible)


PREME NA IMAXE PARA VER A GALERÍA        
DE FOTOS






No hay comentarios: