Semana do 15 de xuño.
Actividades Música 3º.
Última semana de clases!!
Xa ule a verán, a praia e a xeados. Imos pola
última clase de Música!!
1.- Comezaremos coa
canción “ Sinfonía de Uxía”:
2.- Resolve o
encrucillado:
3.- Remataremos bailando
“Let´s Twist again”:
1.- Comezaremos cantando
“Pousa”:
2.- Resolve o
encrucillado:
3.- Remataremos bailando “Shake
it off”:
Desfrutade do verán,
felices vacacións!!
Semana do 8 de xuño
Ola a tod@s, comezamos con
moitas gañas que xa queda menos!!
Actividades Música 3º.
1.- Comezamos cantando “O
Reggae do Sacristán”:
2.- Vemos un vídeo sobre
os instrumentos de percusión:
3.- Eres capaz de dicir
que instrumentos de percusión tocan estes nenos e
nenas?
Para que vos corrixa a
actividade mandádea a
4.- E rematamos tocando
con vasos “Girls like you”:
Para tocar esta canción
necesitade dous vasos de plástico.
Actividades Música 4º.
1.- Cantaremos a canción
da escala musical:
2.- Faremos un xogo para
ver onde queda cada nota:
3.- Agora nos toca completar
os pentagramas:
Poñemos debaixo o nome a estas notas:
Agora
intentamos colocalas no pentagrama, e volvemos a poñer o nome:
Para que vos corrixa a
actividade mandádea a
4.- E rematamos tocando “O
crebanoces”:
Necesitades un vaso de plástico para tocar.
Un último esforzo que só
queda dúas semanas!!
Semana do 1 de xuño
Entramos no mes de xuño!!
Sabedes o que quere dicir? Que só quedan 3
semanas de curso!! Empeza a conta
atrás!!
Actividades Música 3º.
1.- Hoxe empezando
cantando a escala:
2.- Faremos un xogo para
repasar a escala:
3.- Agora toca escribir a
escala:
Poñemos debaixo o nome a estas notas:
Agora
intentamos colocalas no pentagrama, e volvemos a poñer o nome:
4.- Remataremos o día tocando
co corpo “Willy Wonka”:
Actividades Música 4º.
1.- Comezamos cantando “O
chimpín”:
2.- Imos facer un xogo
para clasificar instrumentos da orquestra:
3.- Nesta audición imos
clasificar os instrumentos que ves:
Vento madeira
|
Vento metal
|
Corda
|
Percusión
|
Para que corrixa a actividade mandádea a beatrizveneranda@edu.xunta.es
4.- Rematamos por hoxe
tocando “Harry Potter”:
Xa queda menos!! Abur
Semana do 25 de maio
Ola nenos e nenas.
Rematamos o mes de maio e o curso vai quedando atrás.
Un pouco máis de
paciencia que queda pouco!!
Actividades Música 3º.
1.- Comezamos cantando a
canción “Miña abuela Manuela”:
2.- Veremos un vídeo sobre
os instrumentos musicais:
3.- Agora nos toca
identificar na audición “O voo do moscardón” os
instrumentos que soan:
Poderías dicirme que animal está
imitando esta melodía?
Para que vos corrixa a
actividade mandádea a
4.- E para rematar
tocaremos con palillos chinos “Fósiles”:
Se non tedes palillos podedes tocar con dous lapis.
Actividades Música 4º.
1.- Comezamos coa canción
“Muxía & Roll”:
2.- Imos ver un vídeo
sobre o compás 2/4:
3.- Agora tedes que
completar o tren. Recordade as figuras e silencios que
podedes utilizar:
4.- E rematamos bailando
Hip Hop:
Desfrutade destes días de
sol!!
Semana do 18 de maio
Ola de novo, como van as
cousas? Unha semana máis de traballo, pero xa
queda menos. Ánimo!!
Actividades Música 3º.
1.- Empezamos coa canción
“Na beira”:
2.- No seguinte vídeo
veremos compases de 4/4:
3.- Agora nos toca a nós
facelos no tren. Recordade poñer en cada vagón
figuras ata completar 4 pulsos.
Por se non nos acordamos, déixovos as figuras
musicais:
Non necesitades imprimir a
ficha, con escribila nun papel chega. Para correxir
4.- Por último tocaremos
coas mans “In the hell I´ll be in good company”:
Actividades Música 4º.
1.- Comezaremos cantando a
canción “De festa”:
2.- Imos recordar como de
distinguen os sons fortes e piano:
3.- Agora tedes que dicir
dos seguintes sons cales son fortes e cales piano:
A-
B-
C-
D-
Para correxir a actividade, mandádea a beatrizveneranda@edu.xunta.es
4.- Tocaremos “Pequena
serenata nocturna”:
Só necesitamos dous vasos
de plástico para tocala.
Rematamos por esta semana,
ata a seguinte!!
Semana do 11 de maio
Ola nenos e nenas, empeza unha nova semana chea de enerxía.
Comezamos!!
Actividades Música 3º.
1.- Cantamos a canción “Son
las notas musicales”:
2.- Na canción aparecen
onde se colocan as notas musicais no pentagrama.
Tedes que poñer o nome das
notas do seguinte pentagrama:
Recordade que non que
imprimir se non queredes, podedes facer nun papel 5
liñas e colocar as notas no
seu lugar. Para que eu o mire, mandádeo a
3.- Rematamos cun pouco de
lectura rítmica con “Xogo de tronos”:
Actividades Música 4º.
1.- Empezamos cantando “Ya
soy mayor”:
2.- Imos ver o seguinte
vídeo sobre sons graves e agudos:
Agora temos que clasificar os seguintes audios en grave ou
agudo (con
escoitar o principio do audio chega):
A
B
C
D
3.- Acabamos practicando o
ritmo de “Uptown funk”:
Que teñades unha boa
semana, aburiño!!
Semana do 4 de maio
Actividades Música 3º.
Que tal a vosa semana?
Xogades moito na rúa? Imos ver se o pasamos case
tan ben traballando Música.
1.- Comezamos coa canción
“Mamá tierra”:
2.- Imos facer un pequeno
traballo e investigación coa composición “O cisne”:
Temos que contestar ás
preguntas:
- Que instrumentos
aparecen no vídeo?
- A que familia pertencen?
(percusión, vento, corda)
- A bailarina que animal
representa?
Podedes mandar as
contestacións para que as corrixa a
E os que se atrevan poden
imitar a bailarina. Xa me contaredes o ben que vos sae.
3.- Xa que estivemos quentando
o corpo co ballet, acabaremos bailando “Old
town road”:
Actividades Música 4º.
1.- Cantaremos a canción “Lúa”:
2.- Despois de cantar
tedes que volver a ver o vídeo e contestar ás preguntas:
- Que tres instrumentos se
tocan na canción?
- A que familia pertencen
estes instrumentos?(percusión, vento, corda)
- Aparece un cuarto
instrumento que non se utiliza, como se chama?
3.- Remataremos tocando
con palillos “Muñeira de Pontesampaio”:
Se non tedes palillos
chino, podedes utilizar 2 lapis.
Desfrutade moito nas vosas
saídas. Aburiño.
Semana do 27 de abril
Actividades Música 3º.
Ola chicos e chicas. Xa
queda menos para que todo isto acabe!! E nós
seguimos unha semana máis
traballando dende a casa. Comezamos!!
1.- Cantamos un pouco? “A
miña tía”:
2.- Imos recordar o compás
de ¾. Primeiro veremos un vídeo e palmearemos
o ritmo:
Agora faremos o tren do ¾:
Temos que cubrir os vagóns
cos ritmos que se vos ocorran. Recordade utilizar
as figuras que coñecemos
(negra, silencio de negra, dúas corcheas, branca,
silencio de branca e catro
semicorcheas) Non necesitamos imprimir o tren.
Con que o escribades nunha folla
xa me vale. Podedes mandalo ao correo
3.- E como final
aprenderemos un ritmo con vaso:
Só necesitades un vaso de
plástico e practicar. Podedes facer un concurso na
casa. Veremos quen gaña.
Actividades Música 4º.
1.- Repasaremos a canción
“Ven comigo”:
2.- Imos recordar o compás de ¾. Primeiro veremos un vídeo e palmearemos
o
ritmo:
Agora faremos o tren do ¾:
Temos que cubrir os vagóns cos ritmos que se
vos ocorran. Recordade
utilizar as figuras que coñecemos (negra, silencio de
negra, dúas corcheas,
branca, silencio de branca e catro semicorcheas) Non
necesitamos imprimir o
tren. Con que o escribades nunha folla xa me vale.
Podedes mandalo ao
3.- Acabamos practicando
un pouco coa “Danza dos machados”:
Se non tedes palillos
chinos, podedes utilizar dous lapis.
Ánimo que xa queda menos!!
Semana do 20 de abril
Actividades Música 3º.
Ola a tod@s. Empezamos
outra semana cargad@s de enerxía. Comezamos:
1.- Empezamos cantando? “O
chimpín”:
2.- Imos ver un video para
recordar os sons fortes e pianos:
3.- Agora realizaremos o
exercicio para comprobar que distinguimos entre
sons fortes e pianos:
4.- Por último tocaremos
co corpo o tema “Girasoles”:
suave.
Actividades Música 4º.
1.- Cantamos un pouco? “Esto
bailase así”:
2.- Recordaremos os
reguladores >, <, p, f.
3.- Imos velos aplicados
na “5ª sinfonía de Beethoven”:
4.- Por último, xogamos
coas mans e cos pes? “Boom, Snap, Clap”:
Ata a semana que ven.
Semana do 14 ao 17 de
abril
Ola a todas e todos.
Volvemos traballar despois destas curiosas vacacións.
Espero que todos teñades
ganas de cantar e bailar.
Antes de empezar coas
actividades invítovos a entrar en
Aquí podedes facer
composicións musicais de maneira moi sinxela. Seguro
que pasaredes un rato
entretido.
Actividades Música 3º.
1.- Empezamos repasando
unha canción que nos gusta moito “Ven comigo”:
2.- Imos ver un vídeo
sobre as figuras musicais:
Non falan das corcheas,
pero xa sabedes que dúas corcheas duran un tempo.
3.- Traballaremos o compás
de 2/4. Primeiro tocaremos coas mans os ritmos
deste tren:
Víchedes como se organizan
as figuras musicais en cada vagón? Agora vos
toca a vós. Completade os vagóns
do tren:
Non necesitades imprimir o
tren. Podedes poñer nun papel 2/4 e completar os
compases. Non vos esquezades
de poñer as liñas divisorias para separar os
compases. Se queredes podedes mandar a actividade a
beatrizveneranda@edu.xunta.es para que a mire.
beatrizveneranda@edu.xunta.es para que a mire.
4.- E remataremos cun xogo
de percusión corporal:
Actividades Música 4º.
1.- Repasamos as figuras
musicais:
2.- Agora poñemos en
práctica os nosos coñecementos completando
compases de 4/4.
Non temos que
imprimir a ficha, con escribila nun papel chega. Podedes
para que a corrixa.
3.- Por último tocaremos
un pouco a composición “Fósiles”:
Se non tedes palillos
chinos para tocar podedes sustituilos por dous lápices.
Biquiños e ata a semana
que ven.
Semana do 23 ao 27 de marzo.
Xa imos pola terceira semana e seguro que o imos
pasar xenial traballando un
pouco coas actividades que propoño:
Actividades Música 4º.
1.-
Empezamos as nosas clases cantando “A Santiago vou”. E dádelle con
ánimo!!:
ánimo!!:
2.- Repasaremos as
familias dos instrumentos musicales:
3.- Este trimestre
traballamos a audición “Carmen” de Bizet. Podemos
recordala na casa facendo o
acompañamento:
Podemos substituir os instrumentos por cousas que teñades
por casa (por
exemplo o bombo por unha caixa, o triángulo por un vaso e unha
culler, as
claves por dous lápices e os crótalos por dúas culleres)
4.- E por último, a
bailar!!:
Actividades Música 3º.
1.-
Empezamos as nosas clases cantando “A Santiago vou”. E dádelle con
ánimo!!:
2.- Recordamos os símbolos musicales:
3.- Mans preparadas que acompañaremos a canción
de Harry Potter “The
Quidditch World Cup”:
4.- E por ultimo un xogo de mans. Quen o consigue facer sen
equivocarse?:
Espero que pasarades un bo
rato mentres traballamos música.
Ánimo que xa queda menos!!!
Semana do 23 ao 27 de marzo.
Segunda semana, e seguimos traballando dende a casa. Espero que teñades
ganas de cantar e bailar un pouco. Hoxe propoñemos traballar en Música:
Actividades Música 4º.
ganas de cantar e bailar un pouco. Hoxe propoñemos traballar en Música:
Actividades Música 4º.
1.- Repasaremos a canción “Lela” na versión do grupo
Astarot:
Astarot:
A letra desta canción aparece no libro de Castelao “Os vellos non deben
namorarse”. Podedes escoitar unha versión máis parecida á orixinal da
cantante Dulce Pontes:
namorarse”. Podedes escoitar unha versión máis parecida á orixinal da
cantante Dulce Pontes:
Cal vos gusta máis?
2.- Recordamos os nomes das
notas?:
https://aprendomusica.com/const2/40aprendonotas6/aprendonotas6.html
notas?:
https://aprendomusica.com/const2/40aprendonotas6/aprendonotas6.html
3.- Practicaremos un pouco de ritmo con esta composición de Peer Gynt. Imos
necesitar uns palillos chinos ou algo parecido como dous
lápices:
necesitar uns palillos chinos ou algo parecido como dous
lápices:
4.- E xa para rematar un xogo: Víchedes como se fan acompañamentos de
melodías con vasos? Pois hoxe é un bo día para comezar. Necesitades un
vaso de plástico, e a tocar ao ritmo de Shakira!!:
melodías con vasos? Pois hoxe é un bo día para comezar. Necesitades un
vaso de plástico, e a tocar ao ritmo de Shakira!!:
Actividades Música 3º.
1.- Repasaremos a canción “Lela” na versión do grupo
Astarot:
Astarot:
A letra desta canción aparece no libro de Castelao “Os vellos non deben
namorarse”. Podedes escoitar unha versión máis parecida á orixinal da
cantante Dulce Pontes:
namorarse”. Podedes escoitar unha versión máis parecida á orixinal da
cantante Dulce Pontes:
Cal vos gusta máis?
2.- Imos repasar algúns instrumentos musicais con este xogo de
memoria:
https://aprendomusica.com/const2/18memoryInstrumentosBasico/memoryInstrumentosBasico.html
memoria:
https://aprendomusica.com/const2/18memoryInstrumentosBasico/memoryInstrumentosBasico.html
3.- Agora acompañaremos coas mans a audición “ Na gruta do rei da
montaña”:
montaña”:
4.- Por último movémonos un pouco con “Yo tengo un tic”:
A nosa idea con estas actividades é que intentedes seguir as rutinas de aula
para que se vos pase o tempo un pouco mellor dentro da situación que nos
tocou vivir.
para que se vos pase o tempo un pouco mellor dentro da situación que nos
tocou vivir.
Ánimo que nunca choveu que non escampara!!
Semana do 16 ao 20 de marzo.
Actividades música 4º.
1.- Repasamos a
canción deste trimestre? Invitade á familia a cantar e a
bailar para que a
aprendan:
2.- Recordades cando sonorizamos un conto? Pois imos imos
facer os efectos
especiais de “Ricitos de oro”:
Podedes utilizar o
que haxa pola casa (os vosos pasos para facer que Ricitos
camiña, os pasos dos
vosos pais para os pasos dos osos, algo metálico para
as tazas,…)
3.- Agora imos tocar o Vals nº2 de ShostaKovich:
Xa sei que non temos os instrumentos de aula, pero podemos
buscar algo
pola casa que nos poida servir (chaves en vez de pandeiretas, dúas
culleres
en vez de crótalos, un vaso cunha culler en vez de triángulo e un
morteiro en
vez de claves)
4.- Por último faremos un pouco de ritmo con Harry Potter:
Actividades
música 3º.
1.- Recordamos a
canción deste trimestre? Invitade á familia a cantar e a
bailar para que a
aprendan:
2.- Recordades cando
puxemos efectos musicais a un conto? Veña, buscade
cousas por aí e poñede os
efectos sonoros de “Vaya rabieta”:
3.- E agora tocamos
un pouco:
4.- Por último, a
bailar!! “Juan pequeño baila” :
No hay comentarios:
Publicar un comentario