17 mar 2020


Hello everybody,
Due to the health crisis that we are experiencing with COVID-19 we have no other option than to stay at home, but we can continue learning.

Here are some proposals to work at home.

You can write your answers in a notebook you may have at home or send me an image or photo so I can correct you work. You can also read and record and send me the audio. Any way you use, it works for me.
Any questions you may have send me an email to vitemissana20@gmail.com.
You can do it!

Ola a todos,
Debido á situación de crise sanitaria que estamos a vivir polo COVID-19, non queda outra que quedar na casa, pero aínda así podemos seguir aprendendo.

Aquí vos propoño as seguintes actividades.
Podedes escribir as respostas nunha libreta que teñades na casa e mandar una foto da imaxe para poder corrixila eu. Tamén podedes facer unha lectura e gravala e enviarma. Calquera forma me vale.

Calquera dúbida que teñades podedes escribirme a vitemissana20@gmail.com

Moito ánimo!

No hay comentarios: